Me and you...

Me and you...

vineri, 10 octombrie 2008

Saruta-ma...

Sărută-mi ochiul drept să nu uit să te-aştept şi ca să uit să plâng sărută-mi sânul stâng, sărută-mi dimineaţa să se ridice ceaţa, sărută-mă cu-o floare când sufletul te doare, sărută-mă în palmă să nu uit să fiu calmă, sărută-mă firesc să nu uit să zâmbesc, sărută-mă c-un gând pe umărul plăpând, sărută-mi anotimpul să uit cum trece timpul, sărută-mă cu şoapte să uit că eşti departe şi ca să-mi fie dor sărută-mă uşor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intr-o noapte de vara stateam pe spate, privind cerul instelat. Frumusete neinchipuita, dorinta amagitoare si neinteleasa. Am intins mana sa-l ating, sa-i simt frumusetea. Am intins mana sa il aduc mai aproape de inima mea, sa-l tin strans si sa nu-i mai dau drumul. Am intins mana sa-l iubesc, sa-l mangai. Am intins mana sa simt viata, iubirea si dorinta amagitoare. Vai mie, nu pot, nu ajung. E prea departe, dar asa de frumos si placut. Asa de frumos si amagitor. Am inchis ochi. Am inchis ochi ca sa-l ating cu mana. Am itins mana si l-am atins. Am intins mana si l-am mangaiat, l-am iubit si l-am sarutat.