Me and you...

Me and you...

vineri, 10 octombrie 2008

Viatza...

Un lung tren ne pare viata
Ne trezim in el mergand
Fara sa ne mai dam seama
Unde ne-am suit si cand,
Fericirile sunt halte
Unde stam cate un minut,
Pana sa ne dam seama
Suna, pleaca, a trecut.
Iar durerile sunt statii lungi,
De nu se mai sfarsesc,
In ciuda noastra parca
Tot mai multe se ivesc.
Arzatori de nerabdare
Inainte tot privim,
Vrem sa ajungem tot mai iute
La o gara ce-o dorim.
Ne trec zilele, ne trec anii
Clipe sfinte si dureri,
Asteptand, hraniti de visuri
Noi momente de plecari
Multi copii voiosi se urca
Cati in drum n-am intalnit,
Iar cate un batran coboara
Trist, de forte istovit
Vine-odata insa vremea
Sa coboram si noi
Ce n-am da atunci o clipa
Sa ne-ntoarcem inapoi!
Cand pe drum privim in urma
Plangem timpul ce-a trecut
Suna gara vesniciei
Am trait, dar n-am stiut!

Niciun comentariu: