Me and you...

Me and you...

vineri, 10 octombrie 2008

Vino...

S-a lasat amăgitoare noaptea,
Cuprinsă de un întuneric ameninţător
Se joaca şi luna, îmi mângâie chipul
Sperând să-şi alunge singurătatea
Este tristă de veacuri, deşi luminează
Asemeni unui zâmbet ce ascunde sute de lacrimi,
Visez în tăcere, aştern gănduri şi şoapte
Ma simt abandonat în tristeţe
Încerc să respir, dar îmi lipseşte aerul
Aş vrea să ascult dar nu înteleg tăcerea
Unde eşti, să pot zbura?
Un suflet ce este singur nu oglindeşte nimic
Fără parfum degeaba şi floarea
Ştiu că mă cauţi, am aripile frânte
Grea este magia când crezi doar în ea
De ce nu te apropii? strânge-mă în braţe
Arată-mi lumina, acoperă-mi ochii
Mângâie-mi buzele ce parcă suspină
Otrăveşte-mă cu dulceaţă, am să mor pt.tine
Şopteşte-mi dorinţe, doreşte-ţi în şoapte
Iubeşte, alintă, priveşte, sărută
Trăieste prin mine, suspină, zâmbeşte
Alungă-mi amarul, uită de lume
De paşii trişti ai singurătăţii
Ecoul lor apăsător îmi inundă timpanele
Amorţind sufletul…
Am rămas doar o flacără în vânt
Şi dor îmi e de tine.
Arată-te odată
Mai mult decât viaţa, atât te-aş iubi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Chiar imi place cum gandesti si mi-ar place sa vb. Daca iti face placere danny_brigate@yahoo.com